zaterdag 30 maart

30 maart 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Zo, dag 2 in vegas. Ahum beetje verslapen alleen. Ik denk dat we rond 3u naar de strip gingen. Maar aangezien het overdag toch niet te harden is buiten maakte dat weinig uit. We waren nu de andere kant op gegaan, richting circus en stratosphere. Bij circus circus nog een kleine voorstelling gezien van de "flying angels".  Het viel ons wel een beetje tegen aangezien het circus heet verwacht je stiekem toch een aardig optreden met tijgers, olifanten enz. Al goed trapezeact van 10 min is prima.

Na wat gewring tussen de kinderen door kwamen we nog bij het attractie park van het hotel. Een enorme dome met tientalle attracties van een midgetgolfbaan tot achtbaan, hoe ze het allemaal in die ruimte gepropt krijgen blijft wonderbaarlijk aangezien alles binnen is.

Ok we gingen verder naar de stratosphere. Gelijk maar tickets gehaald om helemaal naar boven te kunnen voor het prachtige uitzicht. En prachtig was het, uitizcht over heel de stad.

'S avond zijn we nog naar fremontstreet gegaan. Het oude vegas. En eerlijk gezegt vond ik het gezelliger dan het nieuwe. Het is een stuk kleiner en er is ook veel buiten te doen, optredens, dj, lichtshow in het plafond van de straat, kabelbaan over de straat heen. Genoeg om weer je te verbazen over het gekke vegas.

1. Lisette:
    2 april 2013
    Ole Luitjes, jammer van het missen van de belevenis en het schieten van mooie plaatjes van de Hoover-dam, Maar hoe is het nu met jullie Deliverance gevoel ( ik hoop beter als in de film ) na het zoeken naar en volgen van de Colorado-river and Lake Powel.
    ik wens julie fijne dagen en meer geluk in de rocky mountains.