dinsdag 16 april

16 april 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

het laatste stukje vandaag naar l.a. vandaag eigenlijk niet zoveel gedaan. We zijn naar het hotel gereden en besloten de auto nog een laatste wasbeurt te geven bij de carwash. Bestwel leuk, alles werd voor ons gedaan. We moeten alleen staan en toekijken terwijl de auto werd gestofzuigd, gewassen en gepoetst.

Vandaag niet naar het strand geweest. Er staat nogsteeds een harde wind, plus dat we ook eigenlijk te lui zijn om nog iets te ondernemen. We hadden ons ook wel wat meer voorgesteld bij malibu en venice beach. Maar helaas gaat het meer om de grote huizen die er staan en om de afgetrainde mensen die rond het strand paraderen.

Al met al was het een rustige laatste dag. Morgen telt niet echt mee vind ik, dagje luchthaven. Maar het was een prachtige vakantie. Ik hoop dat we jullie ook een beetje hebben vermaakt met de verhaaltjes, tot snel!

1. Lisette:
    17 april 2013
    Jazeker we hebben erg genoten van jullie reisverslag, leuk om het op deze manier te volgen. wij wensen jullie een goede terugvlucht en zijn blij jullie weersnel te zien.
    groetjes thijs en lisette
  2. Marleen:
    17 april 2013
    Het was leuk jullie zo te volgen. Tot donderdag! Ik wacht wel op jullie smsje als jullie bijna in Dordt zijn. groetjes ma
  3. Opa + oma:
    Goede morgen globetrotters.
    Oma en ik hebben alles gevolgd en pleizier gehad van jullie verhalen. Onze verontschuldigingen voor het uitblijven van onze reacties. Maar wij hebben jullie verhalen met belangstelling gevolgd. Als jullie weer thuis zijn kunnen wij de verhalen rustig aanhoren en plaatjes bekijken.
    Wij wensen jullie een voorspoedige thuisreis. Wij hebben gezien dat wanneer alles naar wens verloopt de commissie van ontvangst klaar zal staan.
    Groeten en een goede vlucht toegewenst,
    Opa en Oma Petersen.
  4. Henk:
    17 april 2013
    Jongenlui ,aan al het goede komt een einde,een veilige vlucht.
    en tot ziens in the netherlands.