vrijdag 12 april

12 april 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Op weg vandaag naar san francisco. Alles verliep vrij rustig tot de aankomst in de stad, een erg drukke chaotische stad. Allemaal one way straten en dan ook de trams en de bussen geeft toch aardig wat stress. Maar uiteindelijk hebben we de golden gate brug kunnen zien en hebben we het hotel gevonden.  We zijn over de brug heen gegaan om bij een mooi uitzichtpunt te komen, waar je heel de stad zag. Het was prchtig weer, opzich geen wolkje te zien. Alleen op een of andere manier was een grote laaghangende wolk precies  boven de stad gaan hangen. Toch een beetje jammer. Na de brug gezien te hebben hadden we de auto maar zo snel mogelijk bij het hotel gezet. Deze hadden we gelukkig eergisteren al geboekt, dat scheelde een hoop gedoe.

Na even wat gegeten te hebben waren we weer wat bijgekomen van de autorit. We hadden besloten de stad te gaan verkennen per sightseeing bus. Erg makkelijk, en er werd gelijk wat verteld over de stad. Het was alleen al vrij laat en we wilde nog kaartjes halen voor alcatraz. Het punt was meer dat de laatste bus terug al om 17u ging. Het was even snel de bus uit, kaartjes, en de bus weer in.

Na deze toch wel stressvolledag zijn we neergeploft in de hotelkamer. Met morgen een drukke dag in het vooruitzicht. Bij de bus kaartjes zaten ook nog twee andere tickets. Voor het aquarium en een boottocht langs het eiland. En dan dus ook nog alcatraz. Hoop dat morgen alles wat rustiger zal verlopen.

1. Henk:
    13 april 2013
    Die verkeersstress kan ik me goed voorstellen in een onbekende grote stad.
    Nu is het hier zaterdag,de zon schijnt maar het is nog erg fris.
    Hier is alles ok ,de krokodil en de springers leven nog,de laatste hebben hun drinktuitje al 2x uit het flesje getrokken,ga ik maar vastlijmen.
    Zelf ben ik vanmorgen met een collega naar de schietbaan geweest lekker wezen knallen,was gezellig.
    En ma heeft weer een motorrijles achter de rug het ging prima,
    ze heeft er weer zin in.
    Jullie veel plezier in San Francisko