maandag 15 april

15 april 2013 - Lompoc, California, Verenigde Staten

Het winkelen ging helaas niet door. We hadden een veel beter idee, om weer op een boot tegaan voor whale spotting. Toen we eenmaal bij de pier aankwamen om kaartjes te kopen we dat er vandaag geen boten zouden varen. Er stond ook wel een sterke wind, maar daar hadden we nog niet overna gedacht. Erg jammer,  maar helaas. We hebben bijde pier wel weer veel zeehonden gezien. We besloten daar nog maar te ontbijten, met uitzicht op de zeehonden.

We hebben met de auto ng een rondje montery kust gedaan. Om daarna weer verder te rijden richting l.a. vandag was de route langs de kust een stuk mooier. Onderweg zagen we een stop plek waar het wel erg druk was. En aangezien we toch al even wilde stoppen gingen we er ook maar bij staan. Toen zagen we dat heel het strand ook helemaal vol kag met zeehonden. Deze waren helemaal lui en verroerde ook echt geen flipper. Wij begrepen niet hoe de beesten het daar uit konden houden aangezien er een snoei harde wind stond en het zand zo in je gezicht waaide.

We zijn vandaag gestopt in lompoc en nog naar de italiaan geweest.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade