zaterdag 13 april

13 april 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

zo vandaag was de belevenis in de stad een stuk beter. Het was prachtig weer, deze keer echt geen wolk te zien. We zijn begonnen met onze alcatraz tour, deze vertrok om 11uur. Ik vond alcatraz eigenijk welneen erg mooi eiland, afgezien van de gevangenis dan. We hadden een audio tour gedaan door het gebouw, die gewoon in het nederlands was! De tour was erg intressant, beter dan bordjes lezen.  na 2 uur op het eiland te hebben besteed gingen we weer terug met het bootje.

Hierna zijn we naar het aquarium gegaan. Was vrij klein, maar dat hadden we al verwacht. Het was tch wel even leuk om visjes te kijken. Toen we weer buiten waren besloten we nog een rindje pier te doen. Waar we iets meer en grotere 'visjes' zagen. Echt heel de baai lag vol met zeehonden, je zag gewoon hele bruine hopen van alleen maar zeehnden onder, dwars en over elkaar heen. Ze vinden het blijkbaar allemaal prima. Ook dat er tientalle mensen naar ze staren.

De pier was heel gezellig, het leek wel een klein pretpark. Allemaal aparte winkeltjes. Bv een winkeltje met spullen voor linkshandige mensen. Na een rondje pier wilde we ng een rondje over het water maken met de , bay adventure cruise. De boot ging langs het eiland tot de golden gate brug en weer terug. Een mooi rondje, met een flinke deining.

Na nog een visschotel te hebben gegeten op de pier zijn we maar terug gaan lopen naar het hotel. We zijn langs china town terug gegaan. Toch altijd wel grappig. Nog even in een chinees cafe blijven hangen en toen weer verder gegaan.

Morgen nog een klein rondhe downtown en dan gaan we weer verder langs de kust. De tijd begint te dringen nog maar 4 dagen, eigenlijk 3.

1. Edwin en Anja:
    Hallo luitjes,
    Wat zullen jullie slapen op de terugreis na zo'n actieve vakantie!
    Geniet nog van de laatste dagen en als jullie terug zijn komen we onder het genot van een borrel de foto's bekijken!
    Gr, Edwin en Anja
  2. Henk:
    3 dagen is best nog lang man ,ma wil weten of het klopt dat jullie
    as donderdag de 18e smorgens om ongeveer 9.00 uur landen op schiphol.
    Ik hoop dat het lekker weer blijft bij jullie hier zou het vandaag warm worden 21gr nu nog steeds bewolkt.
  3. Marleen:
    14 april 2013
    Wat schattig al die zeehonden! Heb je daar foto's van? Wel apart een linkshandig winkeltje. Daar hadden ze vast wel handige dingen denk ik, zoals b.v. saucelepels met het tuitje aan de goede kant! enzo. Laten jullie het nog even weten of het klopt dat jullie donderdagochtend aankomen? Ik hoop dat de laatste dagen net zo fijn worden als de rest van jullie vakantie, want volgens mij hebben jullie een geweldige vakantie gehad. groetjes Ma
  4. Desiree:
    14 april 2013
    Het vluchtnummer is Kl0602 we komen inderdaad om 9u aan op schiphol. Dus eerder dat we dan in dord zijn ist 11u zo misschien. We hebben nog veel foto's gemaakt van de zeehonden. Maar die bewaren we voor de terugkomst.
  5. Marleen:
    14 april 2013
    oke, maar is dat dan op donderdag of op woensdag? groetjse ma
  6. Desiree:
    14 april 2013
    Het is op donderdag, staat ook in het overzicht wat pa heeft