donderdag 11 april

11 april 2013 - Oakdale, California, Verenigde Staten

Yosemite vandaag. Alweer een erg mooi park. Een van de eerste uitzichtpuntenwas gelijk een van de mooiste, met uitzicht op de half dome, vernal falls en el capitan. We hadden een lange wandeling gemaakt richting mirror lake, wat toch bij elkaar 2 uur lopen was. Onderweg nog wat hertjes gespot, maar die grote boze beer zijn we helaasniet tegen gekomen. Zelfs na de wanteltocht was het bij het meer toch ook nog redelijk druk. Maar toch nog een plekje gevonden om languit in het gras te liggen. Opeens begon het aardig te betrekken en gingen we maar terug naar de auto. Voor ons gevoel hadden we het wel weer gezien.

Het zoeken naar een slaapplek was iets lastiger. Het eerste dorp dat we tegen kwamen was groveland. Een erg touristisch ingesteld dorp, aangezien een gemiddeld hotel rond de 130 dollar zat. Dat vonden we toch wel een beetje te gek. Dus verder.

We kwamen uit bij oakdale, een aardig stadje waar we wel iets vonden naar ons budget. Na een kfc'tje zijn we maar gaan pitten.