woensdag 10 april

10 april 2013 - Fresno, California, Verenigde Staten

Vandaag eerst nog een eind rijden om bij bestemming, sequoia np, te komen. Onderweg veel slingerweggetjes, af en toe even uitgestapt om bij te komen  en te genieten van het opeens groen geworden landschap. Veel gras, bomen en weer veel eekhoorntjes. Die beesten maakte het wel spannend, ze schoten steeds de weg over vlak voor de auto. De kans bestaat dat we er per ongeluk een hebben geraakt, maar we hebben maar niet achterom gekeken. Ook kwamen we langs enorm grote velden met allemaal sinasappelbomen, dat rook erg lekker.

Uiteindelijk na 3 uur rijden waren we er dan bij de sequoias. In eerste instantie lijkt hetgewoon een bos met vrij hoge bomen. Tot er opeens een enorm dikke boom voor je neus staat.  En dan volgen er nog veel meer. Erg indrukwekend, je valt haast om als je de top van de boom wil zien, zo groot. Past ook haast niet op een foto. De bekendste bomen in het park hebben we keken. En met de auto door de boom gereden. En ook een paar hertjes gezien. Een erg mooi park, heel sprookjes achtig.

Na het park zijn we naar fresno gereden voor een slaapplek. Morgen yosemite.

Hoe is het in nederland met iedereen? Ik zag dat het eind deze week 20 graden wordt?

1. Lisette:
    11 april 2013
    heb je een stekje meegenomen voor in de tuin? ( leuk over 20 jaar) ja ik heb die bomen wel eens gezien op de computer, gigantisch. hier is alles goed, nu regen maar in het weekend inderdaad 20 graden. ik ga zaterdag met alle nichtjes een solextoer maken in oosterhout. en verder lekker klussen in huis.
    groetjes thijs en lisette
  2. Desiree:
    12 april 2013
    Haha nee dat hebben we niet. Maar die grote bomen zijn tussen 2000 en 4000 jaar oud dus dat gaan we dan toch niet meemaken.
    Fijn dat de temperaturen in nl eindelijk wat hoger worden.
    Klus ze en ik kom over een tijdje weer helpen slopen!