vrijdag 29 maart

29 maart 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag wakker geworden in het woestijn stadje barslow. Er was hier verder weinig te beleven, even een ontbijtje en weer verder. Voordat wr naar vegas gaan hben we besloten om naar gohst town calico te gaan. Ook echt weer een super touristisch gebeuren, waar de bussen met chinezen ook te vinden waren. Wij waren gelukkig lekker vroeg dus was het nog rustig. Calico was vroeger een stadje wat draaide op de zilvermijnen. Toen de zilver uiteindelijk niets meer waard was trok iedereen daar weg. Het is nu meer een klein pretparkje, met 4 mini attracties. Wij waren in een huisje geweest dat helemaal scheef was gemaakt op de berg, het mystery chack (staat ook op de foto). Het was nogal misselijk makend. Alles stond recht op de berg, maar je stond helaal scheef. Het was meer optisch bedrog, heel raar.

Na een paar rondjes gedaan te hebben door calico hadden we het wel weer gezien. Op naar vagas! We wilden gaan overnachten in circus cirus, maar toen we aankwamen stond er een enorme rij voor de check in!  We hadden het nog geprobeerd maar helaas. Alleen nog een kamer voor 140 dollar voor een nachtje. Het was overal stervens druk door de spring break en ook nog eens paas weekend.

Volgende hotel maar geprobeerd die we op het lijstje hadden staan. Hier was nog plek, en iets goedkoper. Best western, wel wat verder van de strip. Wat eindelijk niet zo erg is, het is tenminste iets rustiger.

'S middags zijn we naar de strip gelopen en onze ogen uit gekeken naar alle gekkigheid. We liepen het palazzo hotel binnen, waar dus tot onze grote verbazing een heel plein van venetie inclusief gondels is nagebouwt. Binnen dus, met een neppe wolken lucht. Dit kwamen we hierna wel vaker tegen, maar je staat toch even raar te kijken. Pas 's avonds waren we klaar met ons rondje over de strip. En om 11u kapot in ons bed beland.

1. Marleen:
    30 maart 2013
    Disneyland voor volwassene lijkt het wel! Inderdaad wel warm 30 graden. Maar ja wat wil je in de woestijn!
    groetjes ma
  2. Desiree:
    30 maart 2013
    Jammergenoeg was de familie Dover (Ben, Ilene en hun hondje Roll) niet aanwezig in hun scheve huisje in ghost town Calico :P
  3. Lisette:
    31 maart 2013
    allereerst wens ik jullie een fijn pasen, doe maar geen chocolade eieren met die warmte.
    Klink erg onwerkelijk hoor ,vegas. lijkt me leuk om eens te zien
    kan niet wachten op de foto's.
    groetjes en een dikke kus van Lisette
  4. Marcel:
    31 maart 2013
    Heb je de leeuwen van MGM Grand nog gezien? Of de fontein show van bellagio?
  5. Lisette:
    31 maart 2013
    hey jongelui, goed idee zo'n reisblog, zijn jullie al een beetje gewent aan die gekke amerikanen. wel leuke muziek op de radio denk ik dan, volop country natuurlijk. moest dat nu weer perse' Danny, zo'n opvallende bak uitzoeken om door de woestijn te crossen ( keep on dreaming ) veel plezier jullie saampjes.
  6. Manon:
    31 maart 2013
    leuk om jullie verhalen te lezen! kan niet wachten om alle verhalen te horen!!! have fun dubbeld!! ;-) enjoy xx manon
  7. Marjo:
    Hoi Danny en Desiree,
    Leuk om jullie verhalen te volgen,en ben jaloers op de temperatuur daar.hier is het nog erg koud. zo te horen beleven jullie erg veel leuke dingen .Nog veel plezier daar. groetjes van ons allen ui dongen!
  8. Desiree:
    1 april 2013
    De fonteinshow hebben we wel gezien. De leeuwen alleen niet, ik wist niet meer waar het was. En aangezien er zoveel te zien is, heb wel nog een klein aquarium gezien. Was ook leuk' en die gondels dan.