donderdag 28 maart

29 maart 2013 - Joshua Tree National Park, California, Verenigde Staten

Vandaag een wat korter verslagje, door slechte wi-fi. Maar vandaag weer op tijd op. Nog een eind te rijden naar joshua tree. Opzich valt de afstand mee, maar eerst nog la uit in de file. Hoe verder we komen hoe rustiger het wordt. Alleen nog maar bergen, zand cactussen en boompjes te zien. Rond 1u kwamen we in het park. Wat eigenlijk ook voornamelijk uit zand,steen en boompjes bestaat. Maar wel erg mooi. Grote stukken gesteente lijken allemaal op elkaar gestapelt waardoor het een enrme berg is geworden. We zijn voornamelijk door het park gereden, vooral door tijdgebrek. We wilde weer op tijd weg om nog een slaapplek te kunnen vinden. Uiteindelijk zijn we gestrand in barslow. In het mooie hotelletje budget inn haha.

1. Marleen:
    29 maart 2013
    Als je het zo leest lijkt het wel een landschap uit een film. Wat een contrast met de dagen ervoor! [Hebben jullie nu wel goed geslapen?]
    groetjes ma
  2. Henk:
    29 maart 2013
    Zo mijn dienst zit erop, nu heb ik ook tyd om te reageren,
    gestrand in? Ik vind het erg leuk om jullie reisverslagen te lezen
    Hoe bevalt de Avenger?
    Jullie konijnen schrikken totaal niet van ons Borisje, Marcel zal nog een foto sturen dat hij op het hok zit
    Veel plezier samen,wij gaan de koudste Pasen ooit in( naar mijn gevoel)
  3. Opa + oma:
    Ha, Desiree en Danny.
    Opa en Oma hebben jullie bericht gelezen en vonden het leuk om jullie belevenissen zo te kunnen volgen. Je merkt wel dat tijden veranderd zijn. Toen wij de leeftijd hadden van jullie nu was een weekje veluwe (op de fiets) al een ongekende luxe. Verder veel genoegen toegewenst. Opa & Oma.
  4. Marleen:
    30 maart 2013
    leuk die foto's. Stevig ontbijtje!
    groetjes ma
  5. Desiree:
    30 maart 2013
    Leuk dat opa en oma het ook gelezen hebben. En fijn om te horen dat het goed gaat met de konijnen. Ik zie op mn tabletje dat het nogsteeds maar 5 gr is bij jullie. Hier sterven we juist weer af van de hitte. Rond de 30 gr.
    We zijn ondrtussen wel gewend geraakt aan t tijdverschil. Alleen danny is
    nogsteeds vroeg wakker. Waar ik alleen ni aan kan wennen is het eten hier. Echt alles bestaat uit vette troep. Gister ook met het ontbijt, denk je eindelijk gewoon droge toast met ei te krijgen. Zijn het soort wentelteefjes met een klont boter
    erop. Ik zou blij zijn met een boterham met kaas, maarja dat zal nog even niet gebeuren. Groetjes!